skype wsh radom
rekrutacja online

Zarządzanie marketingowe i PR

Koncepcja studiów w ramach specjalności

Zarządzanie marketingowe i public relations jest to specjalność z tradycjami, program specjalności obejmuje aktualną, nowoczesną, szeroką problematykę z zakresu funkcjonowania współczesnego rynku i marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem jak również problematykę z zakresu public relations wraz z narzędziami do jej praktycznego stosowania. Specjalność ta przygotowuje do pracy w działach marketingu, sprzedaży, public relations przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych, a także w instytucjach publicznych. Absolwenci mogą wykorzystać nabytą wiedzę na temat mechanizmów i modeli komunikacji korporacyjnej, modeli i instrumentów tej komunikacji z podkreśleniem specyfiki public relations, wiedzę na temat wizerunku i tożsamości organizacji oraz ich wpływu na markę i pozycję przedsiębiorstwa na rynku, kierowania i realizacji działań PR zewnętrznego i wewnętrznego organizacji, kreowania i realizacji strategii działań marketingowych w mediach społecznościowych oraz planowania, przeprowadzania i analizy wyników badań marketingowych.


Wykaz Specjalność obejmuje głównie zagadnienia z zakresu:

  • Public relations i komunikacji korporacyjnej
  • Organizacja i zarządzanie sferą public relations w firmie
  • Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Kreowanie wizerunku pracodawcy
  • Zarządzanie komunikacją w przestrzeni międzykulturowej
  • Procesy rynkowe i funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku, z wykorzystaniem zasad marketingowych
  • Analiza zjawisk rynkowych i używania narzędzi marketingowych do działań przedsiębiorstwa na rynku, przy wykorzystaniu odpowiednich technologii informatycznych
  • Pozyskiwanie danych do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie marketingu i sprzedaży
  • Analizowanie procesów w przedsiębiorstwie w kontekście tworzenia i dostarczania wartości dla klientów
  • Praca zespołowa i komunikacja interpersonalna

Perspektywy zawodowe

  • Agencje reklamowe
  • Agencje PR
  • Agencje kreatywne
  • Domy mediowe
  • Media (TV, radio, prasa, itp.)
  • Media społecznościowe
  • Własna działalność gospodarcza
  • Jednostki samorządu terytorialnego, urzędy
  • Organizacje pozarządowe, społeczne
  • Firmy doradcze i szkoleniowe
  • Przedsiębiorstwa produkcyjne, usługowe i handlowe

 

Na tej stronie wykorzystujemy pliki cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki.
OK
x