skype wsh radom
rekrutacja online

Marketing interaktywny

Koncepcja studiów w ramach specjalności

Marketing interaktywny to specjalność dla ludzi, którzy idą z duchem czasu i chcą pracować przy wykorzystaniu nowoczesnych mediów, w tym także Internetu, serwisów społecznościowych, blogów oraz planowania działań marketingowych on-line i kampanii w nowoczesnych mediach. Specjalność ta przygotowuje do pracy poprzez zajęcia warsztatowe prowadzone przez specjalistów-praktyków mających doświadczenie i sukcesy w tym zakresie. To specjalność dla osób, które interesują się nowoczesnym marketingiem, cyberprzestrzenią i mają zamiar w przyszłości ciągle się rozwijać, korzystając z możliwości, jakie daje współczesna technika.

Studia na tej specjalności obejmują między innymi następujące tematy:

  • środowisko nowoczesnych technologii IT
  • umiejętność przygotowywania prezentacji
  • znajomość nowoczesnych narzędzi IT wykorzystywanych w biznesie
  • umiejętności w zakresie prowadzenia w sieci działań o charakterze PR
  • marketing on-line
  • znajomość zasad wykorzystywania takich narzędzi jak: wideo on-line, PR on-line, e-mail, media społecznościowe, telefonia komórkowa, gry on-line, blogi, mikroblogi
  • działalność gospodarcza w sieci
  • kompetencje w zakresie utrzymywania sieci kontaktów (afiliacja)
  • reklama behawioralna i marketing zintegrowany
  • komunikacja między poszczególnymi mediami
  • kompetencje w zakresie planowania strategicznego kampanii on-line

Perspektywy zawodowe

Absolwenci specjalności marketing interaktywny z pewnością staną się bardzo atrakcyjni na regionalnym, krajowym i europejskim rynku pracy, bowiem ta specjalność przygotowuje do pracy w realiach globalnej informatyzacji. Dzięki kompleksowemu przygotowaniu z pewnością znajdą zatrudnienie w firmach, których działalność koncentruje się na e-biznesie. Zostaną także przygotowani do podjęcia własnej działalność on-line. Niewątpliwie zostaną wyposażeni w wiedzę, która pozwoli spełniać się w e-sklepach i e-firmach z każdej branży. Możliwości zatrudnienia jest bardzo wiele, nie sposób jest wszystkie wymienić. Jednak do najczęstszych miejsc pracy zaliczyć należy przede wszystkim agencje reklamowe, marketingowe, agencje PR, działy komunikacji zewnętrznej.

Na tej stronie wykorzystujemy pliki cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki.
OK
x