Współpraca z klientami to duże wyzwanie, zwłaszcza dla początkujących pracowników firm. Wymaga nabycia wielu umiejętności, takich jak umiejętność negocjacji, zdolności radzenia sobie ze stresem. To, czy klient nam zaufa i wróci do nas ponownie, zależy również od sposobu prowadzenia rozmowy z nim, własnej prezentacji, a przede wszystkim sprostania jego oczekiwaniom na możliwie jak najwyższym poziomie. Jak zatem sprostać tym oczekiwaniom, zachowując profesjonalizm? – odpowiedzi na to i inne pytania znajdziesz, uczestnicząc w kolejnym warsztacie z cyklu Wirtualna Firma organizowanym przez Wydział Prawa i Administracji Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu.
Temat najbliższego warsztatu to Wirtualna Firma. Trudny klient. Warsztat odbędzie się dnia 12.02.2021 (piątek), w godz. 17.00-19.15, za pośrednictwem Platformy Microsoft Teams.
Dołącz, a dowiesz się m.in.:
- Jak właściwie rozmawiać z klientami
- Czego nie należy mówić i robić podczas rozmowy z klientem
- Jak rozwinąć umiejętność stosowania właściwych technik negocjacyjnych
Kod do warsztatu 979k06b
Nazwa Zespołu na Platformie Teams Wirtualna Firma.Trudny klient
Warsztat poprowadzi dr Anna Madej-Mazur
Serdecznie zapraszamy!
Szczegółowych informacji udziela
Dziekan Wydziału Prawa i Administracji
Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu
Prof. WSH dr Magdalena Płotczyk
mplotczyk@wsh.pl