Studentko, studencie przypominamy, że 10 listopada upływa termin składania wniosków o Stypendium Rektora. Pozostałe wnioski będzie można składać w drugiej połowie listopada. O możliwych terminach przyjmowania poinformujemy poprzez Wirtualny Dziekanat. Sprawdź, jak obecnie można przygotować i złożyć wniosek do Komisji Stypendialnej!
ZASADY SKŁADANIA WNIOSKU REKTORA:
- Wypełniony wniosek o Stypendium Rektora wraz załącznikami możemy przesłać pocztą na adres Uczelni (WSH – Traugutta 61a, 26-600 Radom) lub dostarczyć do skrzynki podawczej, znajdującej się w kampusie przy ulicy Traugutta 61a. Pamiętajmy, że czas dostarczenia wniosku do Uczelni upływa 10 listopada 2020 r/ w przypadku wysłania wniosku pocztą decyduje data stempla pocztowego)
- Kopertę z wnioskiem należy opisać: WNIOSEK O STYPENDIUM REKTORA – KOMISJA STYPENDIALNA
Do WYPEŁNIONEGO CZYTELNIE wniosku dołączamy:
obligatoryjnie:
- załącznik nr 22
- załącznik nr 24
- załącznik nr 25 lub 26
fakultatywnie:
- dokumentacje potwierdzającą dodatkowe osiągnięcia (certyfikaty, zaświadczenia)
Wszystkie załączniki muszą być wypełnione, podpisane oraz opatrzone datą.
UWAGA! Na załączniku nr 25 średnia ocen powinna być potwierdzona przez pracownika Dziekanatu WSH, jeśli jednak w związku z pracą zdalną Uczelni nie udało się jej potwierdzić osobiście, można złożyć wniosek bez adnotacji Dziekanatu. Potwierdzenie to Komisja uzyska we własnym zakresie.