Udostępnij
Szanowni Studenci, wykładowcy – mając na względzie zapewnienie ciągłości procesu dydaktycznego w naszej Uczelni, w czasie rozprzestrzeniania się wirusa COVID – 19, zajęcia dydaktyczne będą prowadzone za pośrednictwem platformy zdalnego nauczania. Od zjazdu 4/5 kwietnia 2020 roku, część zajęć dydaktycznych będzie realizowana w formie online.
Proszę o zapoznanie z planem zajęć dla swoich grup, udostępnionym w wirtualnym dziekanacie i w miarę możliwości organizacyjnych korzystać z tej formy kształcenia. Instrukcję logowania i film instruktażowy zaśmieliśmy poniżej.
Zarządzenie Rektora WSH – nauka online
Instrukcja pobierania i logowania się do aplikacji Microsoft Teams.
- Aby zalogować się należy przejść pod adres:
office.com
- Po kliknięciu na zaznaczony na czerwono przycisk Zaloguj się wprowadzamy dane logowania zgodnie z zasadami:
Login dla studenta: numer indeksu @wsh.pl dla przykładu 12345@wsh.pl
hasło dla studenta: WSHRadom2020
Login dla wykładowcy: imię, następnie znak kropki i nazwisko dla przykładu: jan.nowak@wsh.pl
Hasło dla wykładowcy: WSHRadom2020
Po pierwszym zalogowaniu zostaniecie Państwo poproszeni o zmianę hasła.
Aby poprawnie zmienić hasło należy w linię Bieżące hasło wpisać ponownie WSHRadom2020. W przypadku gdyby w tej linii pojawiły się kropki należy je w pierwszej kolejności usunąć.
Następnie w kolejne linie należy wpisać swoje nowe hasło.
Bardzo proszę o zapisanie sobie nowego hasła ponieważ proces ewentualnego jego resetowania może trwać od 2 do 24 godzin (obciążenie systemu).
Po zalogowaniu przejdziemy na kolejną stronę, na której wybieramy opcję Teams
Zostaniemy przekierowani na stronę systemu Team.
Mamy dwie możliwości:
- Pobierz aplikację systemu Windows
- Zamiast tego użyj aplikacji internetowej.
Jeżeli wybierzecie pierwszą opcję, po zakończeniu pobierania, będziecie musieli Państwo uruchomić pobraną aplikację celem jej zainstalowania.
W przypadku wybrania drugiej opcji przechodzicie Państwo bezpośrednio do aplikacji. Niestety nie wszystkie przeglądarki radzą sobie z udostępnianiem mikrofonu czy kamerki. Szczególnie w komputerach stacjonarnych pojawiają się problemy. Rekomendowane są przeglądarki Microsoft EDGE lub Internet Explorer. Dlatego rekomendowana jest pierwsza opcja, która daje możliwość używania systemu Teams także jako komunikatora do codziennej komunikacji wewnątrz uczelni (i nie tylko). Link do pobrania aplikacji poniżej.
https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app
Aplikację Microsoft Teams można posiadać praktycznie na każdym urządzeniu. Bez względu czy to będzie Windows, Linux czy MacOS. Istnieje także możliwość instalacji aplikacji na platformy mobilne takie jak android, czy iOS (iPhone). W takim przypadku wystarczy, w sklepie Google Play lub aplikacji App Store wyszukać Microsoft Teams, pobrać i zainstalować.
Rekomendowany scenariusz organizacji pracy ze studentami za pomocą Teams
Pracę w systemie przedstawia zamieszczony poniżej film instruktażowy.
E-booki dla nauki!
Zachęcamy do korzystania z baz elektronicznych IBUK Libra, Wirtualna Biblioteka Nauki oraz Legalis. Od 31 marca IBUK Libra została wzbogacona o dodatkowe pozycje.
Do końca kwietnia w ramach zasobów systemu IBUKA Libra udostępniamy bezpłatny pakiet 20 publikacji metodologicznych od PWN.
Lista 20 nowych tytułów od PWN
Wierzymy, że będzie on realnym wsparciem kształcenia w trybie zdalnym, jak i pomocą dla osób, które wykorzystują ten czas na pisanie prac dyplomowych, naukowych lub artykułów.