Udostępnij
W ramach Akademickiej Pracowni Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej studenci uczestniczyli w warsztatach, które poprowadziła nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej mgr Monika Wójtowicz na temat innowacyjnej metody KODOWANIE NA DYWANIE.
Kodowanie często kojarzone jest z czymś trudnym i wymagającym dostępu do sprzętu komputerowego. Studenci przekonali się, że nie jest to prawda. Jest to niezwykle ciekawa i przyjemna dla uczniów nauka. Dzięki zadaniom z kodowania nauka matematyki, informatyki staje się prosta, kolorowa i interesująca, poznawana w zabawie i w działaniu przekształca się w przygodę. Zabawy z kubeczkami na macie służą do zorganizowania różnego rodzaju aktywności: memory, sudoku, a także do tworzenia kodów z warunkami, algorytmów oraz rozwijają kreatywne i logiczne myślenie, ćwiczą samodzielność uczniów, poszerzają wyobraźnię, przygotowują do nauki programowania.
Koordynator pracowni: dr Agnieszka Sadowska prof. WSH